Πέμπτη, Ιουνίου 30, 2005

Σημειώσεις χωρίς λόγια #3

Image Hosted by ImageShack.us

7 σχόλια:

Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εγω θελω να κανω ενα σχολιο σε κατι παλιοτερα σου ποστ - αυτα με τον σκυλο - Φανταζομαι πως ξερεις πως ο νομος λεει (ασχετα με το καταστατικο της πολυκατοικιας)οτι καθε διαμερισμα δικαιουται απο δυο ζωα ..ετσι;
Δεν μπορω να καταλαβω λοιπον γιατι
κολλας με το καθε μαλακα!
Κριμα παντως που δεν εισαι Θεσσαλονικη να σε βοηθουσα κανοντας
του καλοκαιρινο το αμαξακι του οπως
εκανα στου δικου μου προσωπικου
μαλακα (ολοι εχουμε εναν τετοιο).

Υ.Γ και φυσικα απο τοτε δεν εβγαλε
κιχ!

Κοιτα_με

9:07 π.μ.  
Blogger violent unknown event είπε...

Κοίτα_με,
να είσαι σίγουρος πως αν μπορούσα να φροντίσω το σκυλί μου όπως έπρεπε θα αδιαφορούσα για τον κύριο Μαλάκα. Όχι πως δεν έπαιξε κι αυτός το σημαντικό του ρόλο στο πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, αλλά στ' αλήθεια η ευθύνη βαραίνει κυρίως εμένα.
Η πρόταση με το αμάξι δελεαστική και την κρατώ - αν και και ξέρω πως είμαι μάλλον "χαλβάς", για να την κάνω πράξη ...

10:09 π.μ.  
Blogger Damsel in Stress είπε...

Μούρθε μια σκοτοδίνη ...

12:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εδώ δεν συμφωνεί ο καθένας με τα άντερα του, η οργάνωση μας μάρανε κοίτα_με - μ αρέσει που είσαι συλλογικός τύπος πάντως.

Damsel,
γιατί καμάρι μου; Σου "μίλησε" η εικόνα;

5:52 μ.μ.  
Blogger nanakos είπε...

Να σας υπενθυμίσω πως είμαι υπερ- επιτυχημένος, αθόρυβος και αποενοχοποιημένος Νίντζα! Είμαι επίσης πολύ οργανωτικός και άσσος στη μονομαχία με σπαθιά, ναντσακς, τρσεκουράκια κλπ Σκαρφαλώνω τοίχους, τρώω πατάτες τηγανιτές και διατίθεμαι για σεξουαλική μετανάστευση! Πληροφορίες στα γνωστά τηλέφωνα. Α! Είμαι και πάρα πολύ εχέμυθος!!!!

9:13 μ.μ.  
Blogger violent unknown event είπε...

Μήπως το blog να μετονομαστεί σε http://γιάφκα.blogspot.com/;

3:03 μ.μ.  
Blogger 0comments είπε...

Και μετά θα φωνάξω κι εγώ το μπαμπά μου που έχει τανκς και αρεοπλάνα και μπιστόλια!

1:50 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

επιστροφή