Δευτέρα, Αυγούστου 07, 2006

Δε βαριέσαι...

Μπορεί τελικά να είμαι πολύ τεμπέλης για να αφοσιωθώ σε κάτι σοβαρά ή μπορεί απλά να μην έχω την ικανότητα να γράφω όπως θα ήθελα. Σκέφτηκα λοιπόν, ότι ίσως τελικά τα λόγια (μου) να είναι περιττά. Γι’ αυτό το έριξα στις εικόνες - έτσι θα με βρείτε σε κοντινή αυλή (κι ας είναι κάπως δυσάρεστο να αναδιπλώνεται κανείς για να υπάρξει). Εσείς οι λίγοι που έρχεστε εδώ, περάστε κι από εκεί και διαδώστε πως είμαι φιλόξενος. Ή όχι.

(παρεμπιπτόντως, καλές διακοπές!)



5 σχόλια:

Blogger mindstripper είπε...

Βρίσκομαι κι εγώ σε παρόμοιο στάδιο αναδίπλωσης (μπορεί και ανατρίπλωσης). Εμένα τα λόγια σου δεν μου είναι ποτέ περιττά. Μπορώ να το ζωγραφίσω ως και σε πανώ.

Καλή ξεκούραση.
Γενικώς και ειδικώς. ;-)

1:38 μ.μ.  
Blogger Urfurslaag είπε...

Λίγοι έρχονται εδώ; κρίμα, το μπλογκ αυτό είναι καταπληκτικό. Και το αν είναι φιλόξενο φαίνεται από την αισθητική και τη λειτουργικότητά του( από το πόσο user frendly είναι).Ε, φιλόξενο είναι.

4:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε...

πραγματικο πολυ ωραιο μπλογκ...

1:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε...

What a great site http://www.aquamarine-jewelry-sets.info Life of luxury slots Farmers auto insurance las vegas Antidepressant for generalized anxiety disorder Wyoming news russian roulette Prenatal vitamins omega fatty acid business schools jeep dealer Downloads yahoo pop block eric johnson state farm insurance ny Candain secured credit cards Trac computers water bed sheet fat fat woman

2:15 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε...

成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖

8:46 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

επιστροφή